here, but no further

ibland fattar jag bara noll. allt bara glider förbi en som värsta tåget i rusningstrafik. shit pomfritt som man säger i america eller något. nee vad jag snackar om är en gåta. men jag är tagg till tusen för vad som helst, fast på samma gång bara jävligt trött. blir nog bra att åka iväg imårn och ge järnet. sävehof är skapligt överskattade tror jag.

en vecka kvar nu att kämpa, sen julavslutning som jag tyvärr verkligen måste säga att jag missar. sjukt kul lär den bli. nothing said nothing missed. aaaja London and the gunners lär ändå var ruskigt bra. fan bra ord det där, ruskigt, ska nog använda det mer tror jag.

ne jag chillar resten kvällen, tydligen ska jag till 9A hos luddeboy. fifa allt.
agnes sen, KÄÄÄRLEK<3

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0