i get knocked down, but i get up again

tja. -bästa hälsningsfrasen enligt mig, så alla vet jao.

aaaa, hade somsagt sm under helgen och otippat nog åkte vi ur efter en otursmatch sen en plattmatch mot ett jävla äckel sävehoff. handboll får ligga på sidan ett tag nu, för nu är det en fucking vecka kvar av skolan och de är tokskönt.
när jag väl kommer hem från hammarö, som jag aldrig mer ska besöka, vinner arsenal med 1 - 2 mot liverpool borta. hur jävla skönt kan de bli. plus kung arshavin gjorde det sjukt jävla snygga avgörande målet. happyface

orre celsing som jag tävlar i statistik sak, (som jag leder med nittiotre läsare första dagen, cool) säger att han kommer vinna. troligt nej.



dagens smarta grej att veta:
ducha inte håret med vanligt duschkrämssak för kroppen. håret blir fan inte bra. okej?
- jag har gjort det två gånger den här veckan. grymt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0