jaaaamen, välkommen kanske

Nu är deee äntligen fucking dags. celsing var först, sunkis och jag sen.
bloggvärlden vi är här nu.

bara så världen där ute inte förväntar sig att jag är dukig sverige-. Fick trots allt bara G, på min novell som jag var jävligt nöjd med. ajaaaaa, celsing myste med mange för mvg tror jag.

frågan nu är bara, vad fan ska man skriva om? en början iallafall är att jag verkligen inte vill göra en tjock psykologi sak nu uunder natten.
dagen var skön, men en lång dag i skolan och sedan tre timmar i sporthallen. gjymt.  
min zacke och kossan gjorde kvällen för antecknare.


peace out

Kommentarer
Postat av: the handorff

satsa på världens sämsta blogg calle för mer kommer det inte bli !!

2009-12-10 @ 22:44:46
Postat av: catja från paradiset

fan jag gillar din blogg och jag hört också hört att du ser väldigt bra ut. Vi kan väl träffas någon dag och se om det kan utvecklas till något mer?

2009-12-10 @ 22:44:55
Postat av: simon

haha men calle, kallar du dig både för zacke och catja? ;)

2009-12-10 @ 23:03:01
Postat av: calle

handorff: jag vet de

catja girl: bara att höra av dig

simon: vet inte vad jag ska göra när alla kallar mig de, catja vet jag inte vad du har fått ifrån ;)

2009-12-10 @ 23:11:53
URL: http://carles.blogg.se/
Postat av: lillen Lindberg

hahah carl du kommer lyckas med din blogg ;)

2009-12-11 @ 08:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0