TJENA FANS

jag är tillbaka i storform. efter mycket tjat ifrån mina konkurenter till bloggare, är jag nu tillbaka. jag har haft ett skönt uppehåll ifrån pressen att alltid leverera som bloggare. men med glädje kan jag meddela att jag är här för att stanna.

dagens ros går till henis, som alltid har funnits där för mig då jag spenderat tid i fyllcellerna, men tyvärr har hon problem. hon har en tendens till att prata om hennes favoritskådespelare mr.Bean, som hon med inspiration alltid försöker gestalta.

jag slutar nu, inlägget är slut och vid nästa gång jag spenderar tid här igen, ska jag ha en tävling, om henis hjärta


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sjukt jävla snygg

2011-02-17 @ 17:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0